känslan man får när man vaknar och tror man är hemma.. men när man öppnar ögonen så är man hos sin syster..

idag har jag varit med Micki och daniel hela dagen. va har sovit massa! skönt. men vid ett åkte vi till isen och åkte lite :) där var det ganska mycket folk.. trevligt
men jag gjorde ju bort mig som vanligt -.-
jag ska testa köra bilen.. sätter mig men kan inte ens starta den.. kan inte backa .. kommer inte ens från platsen där bilen står.. tog väl typ 10 min innan jag kom någonstans.. och publik hade jag ju såklart också.. typ 15pers som stod och glodde.. skratta..
men det gick ganska bra tillslut när jag väl kom igång.. för att vara första gången iaf :)


//cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0