måndag-torsdag

har hunnit med mycket det här påsklovet som inte ens är slut än! skönt!!

i måndags: jobbade på ica, kom hem sov i en halvtmme sen åkte på zumba kolla bb sen sova.

Tisdags: hjälpa mamma och pappa med lite saker hemma, sen leta på en box med desperate housewives som jag råka fastna vid från tre till halv elva...... sen bb och sova..

onsdags: ica, snabbt hem och byta om och åka på träning sen sova.

idag: ute på promenad med amanda,lova,nelly och alma. sen ska jag och mamma åka till stan snart och kolla synen.

och snart är det PÅSK!! då blir det massa GODIS :D


nu ska jag sätta mig och äta ananas och kolla desperate housewives :D

//cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0