lite allt möjligt

imorse  när jag skulle gå till bussen 07:05 så åkte nästan bussen förbi mig ! så jag höll på att missa den! och min buss chaför är verkligen den seriösa typen och alltid grinig. men hon va tillräcklit snäll för att stanna oc ta upp mig, som tur var!
  skolan va lika seg som vanligt.. sen kom jag hem.. och gjorde ingenting.
men ikväll ska jag kolla på "robinson".haha. känns som att jag är den ända i hela världen som kollar på det.


snygg bild på mig monica och ella efter 1/3 cykling till småland!.jag och ella skulle sova däroch sen fortsätta cyklaa nästa dag. så vi stanna vid ett jätte fint ställe där det va bad plats och mamma och monica hade dukat upp mat!

//cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0