Trött

nu har jag precis kommit hem från daniel och mikaela som jag bott hos den här veckan, under praon. tror jag aldrig förut haft huvudverk så mycket som nu i hela mitt liv! och det blir nog inte bättre när jag börjar igen nästa vecka!
dom små barnen är ju så sjukt söta, så man nästan dör, och andra sekunden är dom så sjukt jobbiga så man vill smälla till dom, dom äter inte, det första barnet slår de andra så den börjar gråta och då börjar den förstaa och de andra barnet gråta, o man har ingen aning om hur man ska betesig!! kastar sand, ramlar, kissar bajsar, skriker och gnäller. sen leker dom snällt, vill gosa, måla sitta i knätt, bråkar om vem som ska få sitta i mitt knä.
 men något som är sjukt irriterande är att INGEN kan mitt namn. jag säger nog att jag heter cornelia 1000 gånger om dan, men dom kallar mig " den nya fröken" "mikaelas syster".
sen är det så sjukt mysigt när dom små barnen har sovit och dom kommer in och sätter sig i ens knä och bara vill sitta där och gosa och halvsover.

// cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0