Prao slut

idag var sista prao dagen! usch vad jobbigt det känns! kommer sakna barnen och personalen som tusan. men kanske kanske att dom har lucia på kvällen, då isf kommer jag och kollar på dom.
jag tog med lite muffins idag som jag bakat igår som en liten "hejddå" sak. och dom uppsakattade det verklgen ;) sen när vi satt och fika så gick ester och några barn därifrån.. sen kom dom tillbaka och då hade ett av barnen ett paket i handen och ett kort :') på kortet var det dom när dom klätt ut säg på Halloween, plus att det var ett magnet kort som jag har satt upp på kylskåpet nu. i paketet var det ljus och ljus hållare :) sen blev det bamse kram!! åh vad jag kommer sakna det dagiset!





//cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0