Hej hej

Kom precis hem från zumban. Det var som vanligt jobbigt men galet kul!

De tre första dagarna på dagis har sett ut ungefär såhär:
Har läst samma böcker ca 30 gånger, varit i skogen och blivit slagen med pinnar, byggt ett sjörövarskepp, sjungit sånger, lekt polis, lekit doktor, dansat till bamsesånger, blivit spoddad på ett antal gånger, blivit nypt, blivit slagen, fått en svans gjord av ca 10 dagisbarn, gungat "ända upp till himmlen", fått massor av pussar och kramar, klättrat i bergen eller ja klättrat på en sten, bytit blöja (INTE bajsblöjor), "degat", diskat, fått fotmassage och fotbad i lugnarummet, blivit kallad "han", fått ett barn som aldrig prata att prata, fått ett eller flera barn att gråta, byggt kojor, målat, förstört mina alldeles nya tröja genom att sätta armbågen i målarfärg, puzzlat, spelat spel, spelat teater och ja massor massor mer.

Även fast jag kommer hem med huvudvärk varenda dag så måste jag säga att jag har haft galet kul dom här tre praodagarna....fast..undra vad jag tycker om en vecka

//Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0