Fredag

Som cornelia redan sagt så fyllde jag ju år igår. En mycket trevlig födelsedag måste jag säga (förutom det där med sjungandet i matsalen som var mycket pinsam). Jag har fått mycket bra grejer och inte så bra kanske Här kommer en bildbomb på det jag fått:)


 




























Detta är det jag fått plus en lott som jag vann 60 spänn på plus två iphone skal plus en ben & jerry plus en pappersstjärna jag fick av erik (skit, jag som trodde jag tagit kort på allt) Den sista bilden är en bild på mig istället för min iphone som jag fick. Har fått mycket godis vilket inte är särkilt bra och mycket andra grejer som jag inte kunde tro jag skulle få, men sådana presenter är nästan bättre än "vanliga" som man vet att man kommer få.. Jaja ett sånt här långt inlägg har jag aldrig gjort förut så nu ska jag allt gå och sova för jag är galet trött. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0